Popücük

24 Eylül 2011 Cumartesi

R.A iyi ki doğmuş!

Elbetteeeee :)
Bugün R.A doğmuş :)) Sabah alarmım çaldı. 'Bugün jamiryo'nun doğum günüüüüüüüü' diye :) Daha henüz kutlamadım doğum gününü. Belki de bana çoktan alınmıştır. 'Lan onun doğum gününü ilk ben kutladım, saat kaç olmuş hala ondan ses yok' diye. Ama yok öyle bir şey :) Aklımdan hiç çıkmadı ki! Düşündüm. Akşam ne yapabilirim falan diye. Ama arada çoooook kilometre farkı olunca insanın yapabilecekleri sınırlı oluyor. Şu an öyle isterdim ki şu an bir elimde pasta, diğer elimde de hediye paketi kapısının önünde olmayı..
  Ama biz bunları yapıcaz. Sadece birazcıcık erteledik :) Kocamannnn pastalar yiyip, hediyeler alıp, frappe içicez en çileklisinden :) R.A benim için çok farklı. Beni bu yaz kendime getirdi. Ne olduğumu gördüm diyebilirim. Beni çok iyi anlıyor. Araya mesafe girince çok konuşamıyoruz da.. Öyle işte :) Bugün o bir yaş daha büyüdü. Koskocaman oldu gerçekten. Güzelliğine güzellik kattı.
 R.A; Seni çok seviyorum ulan awrat. Seni asla ve asla unuttuğumu zannetme. An be an aklımdasın. Arada yazılarını okuyup huzur buluyorum. Yetetrince sevgi sözcüğü kullandım. Gerisini telefona saklıyorum. Çoook çoook öptüm o yanaklarını. Nice beraberce yaşlara .. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder