Popücük

4 Ağustos 2011 Perşembe

Vee 5 agustos S.E.G 'nin Doguummm günnüüü :)

Selaaaam ben R.A beni henüz tanımamıştınız. Ama bu vesileylee bir yazı yazmak istedimmm. Ş.E.G beniimmmmm çoook kısaaa zamandır tanıdığımmm biride olsaaa canımdır diyebileceğim bir dostumdur.Ve kalbiii kadar tatlı çilekli frappe de bana da yer verdiği içinn çook minnetarım :) Çünküüü bu onun fikriydi ve ben onun fikirlerini çoook çoook aydınlıkk buluyorum. İyi ki doğmuş emin olun onu tanımış olsaydınız benim gibi düşünürdünüz. O çok sadık bir dossttur. Normalde ''o'' diye bahsetmeyi sevmem ama Ş.E.G çook uzun yaaa :) Umarıım siz de biziim gibi çilekli frappe seviyorsunuzdur. :) Sevenii sevmeyenii herkesi bekleriz :)  Bugünnn onun doğum günüü 5 Ağustos'u iple çekiyordum çünkü o benimm rahatlıkla herşeyimi anlatabildiğim en yakınlarımdann vee ilk kutlayan daa ben olmuşumm ahahaha :) Onuuuu çoook seviyorum. Birini severken eminim siz de benim gibi düşünüyorsunuzdur; O bir meleek vee ben o meleğii omuzumda taşıyoruumm.Allah onu kötülüklerden ve frappesiz bir hayattan korusuuun :) Siziiii deee meleklerr korusuuuuuuun :) İyi ki vaar diyecebileceğiniz Ş.E.G gibi bir dost nasip etsin Allah hepinizeeee :) X O X :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder