Popücük

25 Ağustos 2011 Perşembe

Karl'cığım..

 Merhaba cicişlerrrr.
Ben ŞEG. Ben Karl Marx efendi'ye çok düşkünüm. Çoğu kez rüyama bile girmiştir. Ne zaman televizyonda saçı sakalı birbirine karışmış birini görsem Karl Marx zanneder atlarım hemen. Ahh keşke sesi neye benziyor bilseydim. Şimdi hayalde kurmak istemiyorum. Kalın bir ses hayal ederim godoş bir sesi çıkar mazallah. Kapitalizm ile çok uğraşan bu adam çok sınır dışı edilmiş. Yaramaz yani. Ahh yaramaz yarim benim. Şu sıfata bakar mısınız? Gelişmeme yardımcı olanlardan biri de aşkım Karl. Onunla ilk tanıştığımda kendini bana karikatür ve komiklikle anlattı. Komik erkekleri sevdiğimden hoşuma gitti benim de.


Bu kitap bir çok şeyi anlamam yardım etti. İnsanın bakış açısını değiştirebilen çok az kitap vardır. Bu kitap kişisel gelişim kitabı değil. Gayet sıkıcı, insanın okuyası gelmeyen lanet bir kitap. Napıp ne edip bitirebildim. Ama hiç pişman değilim. Yine olsa yine yaparım!
  Her neyse. Zeki ve komik daha ne olsun. Tamam para hakkında çok konuşmuş, düşünmüş ama kazanamamış maalesef. Daha doğrusu çalışmamış. Saz arkadaşı Friedrich Engels ile sürekli düşünmüşler.Hatta kaynanacığım yarim'e şu kelimeleri söylemiş 'Bu kadar düşüneceğine biraz çalışsaydın şimdiye zengin olmuştun.'  Aristo'yu pek sevmiyorlar ama olsun. Onu da alttan alabilirim heralde. 
   Karl'cığım yazıyor Das Kapital'i. 1.cildi çıkarıyorlar piyasaya. Ne tepki görüyor ama, ülke sallanıyor. Ya benim aşkım böyle devrimci.. Ahh Karl öldükten sonra (kalbimde yaşıyor.) kankası Friedrich, 2. ve 3. cildi çıkarıyor falan filan.

  Benim aşkım..
Beni bu kentte böyle bırakıp gitmen hiç hoş değildi. Benim godoş yarim. Tamam çok sevilmiyorsun falan ama ben seni seviyorum. Sen de sınırdışı edildin çünkü sır saklayamıyordun. Gerçekler acıdır derler ya? Hah aynen ondan. Yarası olup gocunanlar ayırdı bizi. Jenny'nin nesini sevdin? Ben sana kara sevda ile bağlıyken sen Jenny ile beraberdin. Kızgınım sana. Onun yüzünden hasta oldun zaten. O salak yüzünden 15 ay acı çektin! Bana da şu anda çektiriyorsun ibiş.
 Aşk bu ota da konuyor boka da. Bekliyorum seni benim godoş yarim..















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder