Popücük

4 Ağustos 2011 Perşembe

Bu Benim!



                                                                                  
  Merhabalar pampişler.
Ben Ş.E.G. Biz tam 3 kişiyiz. Yani ben varım, R.A var bir de B.G Başka isim bulabilmiş değiliz. Bu yüzden kısaltma kullandık bizde. Ben ve B.G aynı şehirde ve apartmanda yaşıyoruz. Kuzeniz biz :) 
  R.A, B.G'nin çok yakından arkadaşı. Bu yaz buraya geldi. Biz çok güzel 3 hafta geçirdik. bu 3 haftaya neler sığdırmadık ki. Bir gün B.G'lere gittim. Balkonda oturmuşuz geyik yapıyoruz. Dedim ki: ''Abi ayrı yerdeyiz R.A seninle. Hadi gelin blog açalım. Yazarız oraya hem başımızdan neler gelmiş geçmiş hepsini anlatmış oluruz. Hem yazılı olur anılarımız hem de eğleniriz fena mı?.'' R.A bu fikre bayıldı. B.G'nin bazı şüpheleri var nasıl olur falan diye. Ama aramızda kalsın. B.G harika yazı yazıyor. Kendini yeni keşfetti ama çok müthiş. 
  R.A bizi terk edip gittikten sonra, ki bu hiç hoş bir veda olmamıştı. Hüngür hüngür ağlamıştık hep beraber. Neyse biz R.A ile konuşuyoruz msn'de. Hadi dedim yapalım şu işi. Start'ı verdik o saatte. Ya ama gerçekten hiç kolay değilmiş ya. Öldüm öldüm. Daha sayfa düzenini halledebilmiş bile değilim..
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder